اطلاعاتی راجب استلا




♥خوشگلای وینکس♥

You are the one

خب اینا هم از زبان خود استلاست:

سلام من استلا هستم!من در 18 آگوست(28 مرداد)به دنیا اومدم و نشان پری من پری دریایی هست.من اهل سولاریا هستم،سیاره ی زیبایی که پر از نور و روشنایی هست.

پدر و مادر من شاه رادیوس و ملکه مون هستند.داستان عشق اونا به خاطر کساندرا(نامادری استلا)و التور بیرحم پر از پستی و بلندی بود،ولی در نهایت همه چیز به حالت عادی برگشت.

من با بلوم در گاردنیا آشنا شدم.اون منو از دست یه غول نجات داد،ولی از من به خاطر اینکه فهمید یکی از پری های قدرتمند دنیای جادویی هست تشکر کرد.قدرت من از اون موقع به بعد تکامل یافت،و از قدرت انچانتیکس من یکی از پری های مادر خونده شدم!!

و من از درس خوندن متنفرم!پیکسی مهربون و خونگرم من آموره هستش،یکی از رمانتیک ترین پری های کوچیک دنیای جادو!

 

تیپ روزانه

بهترین راه برای پاک کردن آرایش استفاده از روغن زیتونه!فقط یه کمی روی یه دستمال بمالید و صورتتونو باهاش پاک کنید.

غذای مورد علاقه:چیپس

رنگ مورد علاقه:سبز

سرگرمی مورد علاقه:خرید،خرید و بازم خرید!

حیوون خونگی مورد علاقه:همه ی سگای کوچولو

دوست پسر ایده آل:برندون دوست داشتنی من!

بهترین دوستان:بلوم و برندون!

سبک فیلم مورد علاقه:کمدی!

من دوست دارم:ممم...خرید کنم!

من متنفرم از:نرفتن به خرید

سبک موسیقی مورد علاقه:هر چیزی که منو به رقص در بیاره!

کفش مورد علاقه:همه.هر کدوم برای مناسبت های مختلف!

درس مورد علاقه:حتما باید بگم؟درس هدفمندی!

جادوی مورد علاقه:اشعه ی ماه

 

 

خب بچه ها اینم از استلا به زودی مال بقیه رو هم میذارم.اینا رو خودم ترجمه کردم لطفا نظرا بالای 15 تا باشه.ممنووووووووووون!


wInX: <-CategoryName->


tages: <-TagName->
write in سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:استلا,clOck 16:9 bYMiss Stella Joon|



      ghAleb hAyeH pAnteA